Preduzeće "Zlatibor voda", koje posluje u sastavu subotičke "Simeks grupe", za četiri godine rada visoko se kotiralo na tržištu vode u Srbiji, s ambicijom da uskoro postane ne samo lider u našoj zemlji već i izvoznik u zemlje EU. Kapacitet fabrike od četiri miliona flaša mesečno još nije u potpunosti iskorisćen.Njihova poslovna vizija je da izrastu u lokalnog lidera. Srbija glavno tržište, ali se ne zanemaruje ni region, posebno Crna Gora, BiH i Makedonija, gde je ova voda visoko pozicionirana.
Preduzeće "Zlatibor voda", koje posluje u sastavu subotičke "Simeks grupe", za četiri godine rada visoko se kotiralo na tržištu vode u Srbiji, s ambicijom da uskoro postane ne samo lider u našoj zemlji već i izvoznik u zemlje EU.
Kako je kazao generalni direktor Milomir Nastić, kapacitet fabrike od četiri miliona flaša mesečno još nije u potpunosti iskorisćen.
- Naša poslovna vizija je da izrastemo u lokalnog lidera - kazao je on i objasnio da je Srbija glavno tržište, ali da se ne zanemaruje ni region, posebno Crna Gora, BiH i Makedonija, gde je ova voda visoko pozicionirana.
Nastić je potvrdio i da su u toku završni pregovori oko izvoza "zlatibor vode" u zemlje EU, i to Nemačku i Englesku, i konstatovao da izuzev visokih troškova transporta i potrebe za kvalitetnim distributerima nema drugih problema oko izvoza ove prirodne vode, koja poseduje neophodne međunarodne standarde ISO 9001-2000 i HAČP sertifikat.
Preduzeće "Zlatibor voda", sa oko 70 zaposlenih radnika, među kojima je značajan broj tehnologa i drugih stručnjaka, za četiri godine rada je preporodilo Gostilje i otvorilo perspektivu života u selu netaknute prirode gde i turizam, još uvek stidljivo, postaje grana privređivanja meštana.